ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Thursday 29 July 2010

saat ini

terasa bosan hari ini saat ini dan ketika ini...pg2 lg bgn utk sahur.tp terasa tidak seperti selalu.mood utk bgn bersahur dan bersiap utk ke opis terlalu berat utk melangkah kaki setapak demi setapak...kepala otk asyik igt bantai dan tilam je.
mata plak cm nk terpejam............................huh terlalu lmbt rasanya menunggu waktu nk sempurna (pukul 4.30)
cpt2 la berlalu...mmng lumrah klu menunggu mesti lmbt,,cube klu x tunggu cpt je berlalu..hari ni rasa nya PA boss aku ni xmasuk.nmpk nya aku la kene cover keje dia.ermm apa la nasib aku,,,keje aku xda sapa nk cover.skt pening dtg juga keje.
pg2 lg dh kene panggil ngan bos..masuk2 tgk muke badmood je...mulut duk bebel pasal PA kesayangan dia tu(alah depan aku je tu.belakang?????menyendeng x tentu pasal m*****H aku .lantak r...mls nk pikir.yg penting keje aku dh siap.
ARRRRrrrrrrgGGGhhhhHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!rasa nk jerit sekuat hati di saat ini..bosan dgn mata yg nk tertutup je ni.apa nk wat.nk makan xleh...masih dlm mood puasa lg skrng ni..kene kuat utk hbs kan pose ganti aku ni.

ok la nk sambung keje..daaaaa

tiada yang lebeh bermakna selain diri sndr...jika tidak di jaga dgn betui pasti akan musnah seluruhnya...

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...