Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Wednesday, 18 May 2011

April Penuh Makna


Emm xkesah la kan org nak kata saya ni lapok ke apa ka…cter dh lama masih nk di kenang2..hehe

Apa pun sy mmng nk cter kan kisah2 sy sewaktu di bulan 4 lalu,,mung keadaan dan masa saya masih mendengkikan hidup sy utk menjadi blogger tegarrrRRRRRRR…. :)

Ceritera :-

4/4/11-tiada hari yg lebih baik utk di raikan melainkan hari lahir sang suami tercinta.fuh!!ayat jiWANNNGGGG KeratTTTT ni wakahkahkah

Tiada la apa sgt kami wat pada hari tu…cume makan bersama.tp di umah je.sb esok nk keje.dia pun xbapa nk larat utk keluar.tiada hadiah yg terbaik melainkan kasih syg saya pada dia dan ucapan “selamat ulang tahun dan panjang umur serta dimurahkan rezeki”

Actualy sy x sempat nk prepair hadiah..tp xkesah la yg penting bkn tunggu birthday utk beri hadiah..hari2 lain pun ok gak kan.

13/4/11-PaPSMEAR penah dengar ke?mesti kaum2 wanita atau lebih mendorong kepada kaum ibu la ek…mesti penah dengar kan...yang pastinya skrng sy dh mengalami ujian itu.

Ueuuwwwww menakutkan tau pada mulanya…sblm sy pergi sy dh wat appointment siap2…so semakin dekat tarikh tu semakin la berdebar sy ni…kadang tu smpi x lena tdo memikirkan apa yg dia akan wat kat kita nye tuuuuuuuut tu…aiyooo.

Tarikh tu sy mmng amik sama ngan tarikh dania cek up klinik. So senng la kan…xyah p byk kali kan.tau2 je la klinik kesihatan ni…ramai n agak slow sikit.perlukan kesabaran bila menunggu turn tu kan.

Tiba masanya sy pun di panggil.masuk misi pun tanye la ada ambil perancang keluarga?sy pn jawab “ohw tidak” ok xpa isi borang than buang apa yg ptt dan baring ok.

>>>>>>>>>>>>selapas beberapa saat dia kelebek>>>>>>>>>

Aduiiii nk kata sakit x la sgt…tp sakit juga and bleeding sikit…sikit je la…
Perasaan:->>> agak pobia la nk p wat lg.result sy 3 bulan selepas baru leh tau.agak berdebar ye puan2 dan tuan2 sekalian..sama2 la kita nantikan result nye nnt ek?  

26/4/11- HAPPY ANIVERSARY yg ke 3.yehuu alahamdulillah akhirnya sy dan suami dapat pertahankan masjid yg kami bina ni…selama 3 tahun kami bersama tiada apa yg x susah.semuanye ssh.tp syukur Tuhan itu Maha Kuasa.segala kesusahan dan pahit getir dlm rumahtangga kami boleh harungi tanpa ada rasa curiga antara satu sama lain.kasih syg kami juga lebih kukuh dan sentiasa bersemadi di hati kami.sy sll berdoa biar la kami sentiasa kekal dan bahagia ke akhir hayat kami amin…

Utk anak ku….ku harapkan kamu sentiasa bersama kami wlu ssh atau senang.jd la anak yg soleh dan solehah.baik.sopan santun.beriman kpd ALLAH S.W.T dan berjaya dalam kejaya.

**itu sahaja ceritera bulan 4….

xkesah org kata saya dh lapok

->>>>>>>ini cerita bulan lepas.xpa kan??(sambil mengangkatkan kening berkali kali) hehehehehe >>>>>>>layan>>>>>

SaYa PerGi Ke PesTa BelOon
Igt lg ke hari tu saya ada cterkan pesta belon di Putrajaya?erm saya akhirnya dapat gak menjejakkan kaki ke sana.wlupun kejap je.sb dania masih x sihat.

Hari yang saya pergi tu mmng ada bunga api plak.lagi la seronok.tambah keluarga saya masih ada di rumah saya lg waktu tu.kuarga mertua pun ada sama.bertambah tambah ler meriahnya wohuuuuu!!!!maklum la bkn Penang nk kumpul kaum kerabat dalam satu sama.betul x?

Elok ngah berjalan jalan dari rumah ke tapak pesta belon tu TIBA2!! bunga apa pun muncul PAK!!PONG!!PAK!!PONG!!(cm tu ke bunyi??xpa la lebih kurang la ye) .Malangnya dania takut masa bunga api tu keluar.hehe biasa la budak kecik,xpenah dgr benda2 yang bunyi kuat.

Sampai je kat tapak karnival tu tgk kiri kana MAK Aii ramainye..igt mai malam xramai rupanya makin menjadi jadi.huh! sesak nya leh tahan.tanah pn agak lecah sb hujan siang td.Banyak gak orang wat jualan. Saya x membeli pun.Sb tgh2 bulan cm tu mmng parah la klu bershopping sakan kan.hehe “sabo je la….”

Apa pun layan je la ek pix yang sempat saya amik

>>>>>pix nnt sy update na>>>>>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...