Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Monday, 26 July 2010

cter minggu lepas : bersama

wah mmng dh lama rasanya x bersama kuar lunch..teringat zaman mude2 dulu ceah..bkn main lg cm la dh tua sgt.rabu lepas punye cter ni:
sempurna wlupun dlm keadaan simple dimple,,ahaks.pg tu sy nk x nk je kejut dia hntr sy kat opis.tp sy cube la kejut.kang pegi cm tu je dia cr plak.kejut 3 kali xbgn pun..erm cube sekali lagi..klu x bgn gak sy siap2 la n pergi naik bas.dania ape lagi sy la kene hntr kan..sat g klu tinggai cm tu kang nangis lak si kecik tu.AKHIRNYA!!..bgn juga dgn kejutan yg terakhir ku itu..sian je muke ngantok.sy ckp juga klu xlarat tdo je la.sy p sndr,alih2 tgk kat tingkap ujan lebat plak.aduss sy tersengeh kambing la nk mtk tolong dia hntr kan sy n dania.dia pun dh ckp dh awal2 td xpa dia hntr.
dh smpi opis sy ckp la "kite lunch same nk?" husbend " ok .tp nk lik tdo dulu." sy dgr je rasa berbunga bunga dlm hati.hehe.igt xmau p kan.kami p makan kat alamanda je la...tu yg paling snng n xramai org.tp xleh la nk berharap sgt..tkt x jd lak.
pukul 1 husbend dtg jemput kat opis n kami terus ke tempat yg kami nk tuju.apa lg ALAMANDA la..kami pilih RASA tempat utk kami chill bersama ceh!!! cm la baru nk dating.sambil2 makan lepak2 bincang2 isi hati masing2 sikit2 WAH cm bercinta la plaks..hiks.besa la bukan sll leh makan berDUA tau.sekali sekala ja skrng ni.sll mesti la dgn si kecik tu juga.skrng dh pndai makan nasi.so snng la nk makan.xda la dia tgkkan je ibu n abah dia makan.cume sy akan sediakan mknan dia dr umah la.erm dulu suap satu mulut je,skrng ni kene jaga dua mulut hehe,mesti lah kene utamakan yg kecik dulu kan.sy kene la selang seli suap nasi.kadang tu suap dia makan dulu baru la last sekali sy mkn.ns dh sejuk baru sy mkn plakss.itu la salah satu perngorbanan yg kaum ibu2  kene wat utk anak2.
dania klu bab mkn mmng dia sonok..tambah kite mkn sekali ngan dia.klu tgk dia mengunyah rasa kite pun nk ngunyah sekali.mulut pun dh pandai sebut ta..ta..ta..ta..ta..ta.. hehehe mmng comel dgr..nk tau satu lg perangai dia skrng ni klu kite duk diam pandai dia terkejut terkejut kan sy n abah dia..mmng teramat la kelakar tgk badan kecik dia tu terkejut2.
opsss dh melalut bab anak plaksss hehehe pas makan kami jalan2 tgk barang,,sekali lalu kat kedai baju cheetah tu, husbend lak berkenan kemeja kat ctu.dia tunjuk kat saya, sekali tgk je sy pun berkanan.sy ckp kat dia p la try.mana tau sesuai kan.leh la kebas haha..dia pun setuju.dh try2 husbend kata ok.dia mtk sy cr sepasang utk sy..hah apa lg mata melilau la cr baju hehehe..sy dh lama dh duk tgk dr masuk td...tp tkt xdpt beli huahuahua TP bagai kan didorong utk mengambil baju tu.apa lg ckp la kat "abg nk yg tu...(sambil tersengeh sengeh)" besa la kan..bkn sll nk dpt peluang cm tu.bila dh dpt kene la GRAB cpt2 sblm  peluang tu tertutup.
tgk2 jam kol 2.15pm ALAMAKKKKKK sudah mesti ada yg mencr kat opis ni.tp relaks relaks dulu jgn gelabaH.just wat cll kat member opis tu tanye kan ada yg mencari ke x.kawan ckp ADA EN SEM. nk apa plaks org *** tu..mesti ada la tu nk cr benda x jumpa.muka aku ni agak nya tempat cr barang x jumpa kot.xpa la klu nk tunggu je la aku pulang hahah ceh dlm hati ada takut sebenarnya.smpi bos cll mtk surat ntah zaman bila pun xtau la....OK ;)

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...