Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Thursday, 4 March 2010

kelewatan

semalam nk tau i lik kol bapa???xda la mlm sgt.kat kol 7 gak la..lik2 je tgk anak kesygan ku sudah tdo bertemankan suami tercinta..huhu sdh sb xdapat nk main2 dulu ngan dania.xdapt nk tgk anak ku itu tersenyum. sob sob kesedihan.sy pun bukak tudung n ngadap depan tv la..apa lg.layan na-o-mei.yuhuuu tu pun dh lewat sejam.lik smlm gerun gak.sb dh nk mlm kn.risau je xda bas. :-s..ngeeee...tp xlama tunggu tu bas pun muncul.
dh kat umah tu sy xmasak pun.cume siap kan makanan yg di beli husbend utk mlm ni je.sian gak kat dia.dh lama sy x masak sb m asing2 dh sebuk.dhusben pun cm penat je.minggu ni dia kene p keje awal dr biasa.dia ada latihan.hari ni sy bajet nk masakan kan utk husben.tp ngah pikir nk masak apa ye.ermm xpa la..masih byk masa utk berfikir.
tghari ni sy dh janji ngan teman2 sy kat BUU tu utk ke pasar.hehe rindu nk p pasar.sejak minggu2 yang lalu pasar agak jauh dr biasa.nk menapak tu agak kemalasan sikit.
ok la.sy nk sambung keje.by

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...