Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Monday, 8 March 2010

6 month

sll lewat gak wat n3 utk dania masuk bulan..hehehe hari ni rajin nye agak ok.so n3 ni adalah mengenai dania. esok 9.3.2010 genap la dia 6 bulan.erm diam x diam 6 bulan dh dia.setengah tahun dh sy menjadi ibu.
hari ni saya kene pegi cekup utk dania.sayangnye x cucuk utk kelengkapan sistem imunisasi dia sb dia di sahkan campak.erm sian dania.org kata kene campak ni badan jd x selese n gatai dan sakit kepala dan mcm2 la rasa.malang nye sy x dpt nk rasai apa yg anak sy rasai srng.rasa kesian tu mmng ada.tp hanye doakan dia cepat sebuh je.sin tgk keadaan dia skrng.cm ne leh sy tau??erm sy dh perasan masa hari sabtu lagi.ada bintik2 merah kat tangan n kaki.danai pun masa tu asyik nangis2 je..besa la bby yg rasa bdn x sht dia akan cm tu.rasa rasa badan dia panas sgt.sy cepat2 mandikan dia.n bg dia dia ubat demam.masa tu hanye rasa dia demam je.xtau lak kene campak.erm hesbend pun ckp kite p klinik.sy pun siap2 utk ke klinik n beli barang umah sekali.kiteorg hanye pegi klinik yg berhampiran je.lagipun kat putrajaya ni terlalu byk klinik.siap leh pilih lg nk yg mana satu.hehehe sy pergi la klinik yg biase kami pergi tu.KLINIK LITA ALIS.erm sedap kan nama tu.cm unit je.dh smpi cam besa la daftar n tunggu bebrapa ketika dh kene panggil.kebetulan xda org.so cepat la panggi.cube ramai.mesti lama je tunggu. bila dh cek2 doktor kata dia kene demam campak ni.perasaan sy masa tu dh rasa xtentu arah sb dlm kepala otak sy ni dh keluar byk sgt soklan.antaranye "cm ne ni?""apa harus aku buat?""teruk ke nnt?""apa ubat nk bg cepat sembuh?"erm dugaan2"
apa pun semoga danai cepat sembuh n membesar ngan cepat dan jayanye...amin

P/S: kepada reader2 yg tau [ertua nk bg cepat keluar n sembuh cikenpop tu sila tinggal kan comen anda di sini.

boby..da.aaaa

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...