ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Monday 1 March 2010

dugaan

Ya Allah,
Dugaan Apa yang berikan pada ku ini
sesungguhnya aku berserah kepada MU Ya Allah,
Jika ini ujian yang harus aku tempuh aku akan tetap menempuhinye.
berilah aku kekuatan utk merintanginye.
Ya Allah,
berikan aku pertunjuk dan jalan yang benar 
terangilah jalan yang aku rentasi
pemudahkan lah jalan yang ingin aku lalui..
Sesungguhnye aku terlalu kerdil utk menjalani hidup ku di muka bumi Mu ini
Ya Allah,
terlalu besar ujian yang Engkau berikan pada ku ini
aku bersyukur.
-Amin-

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...