Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Sunday, 19 December 2010

Xda Apa!!

Xda apa nk tulis sebenarnya, weekand baru ni duk umh je. Cume semalam p umah mak mertua ku at sepang. Ada mak saudara husband dtg. So saja melawat dia sama. Jarang jumpa. Planing smlm nk p cr almari dania. Baju dia dh berlambak. Xtau nk simpan mana dh. Kene beli satu almari utk dia. Maklum la. Makin lama makin besaq. Baju pun makin byk la. Rindu bila cium bau bj masa newborn tu. Wangi je bau bby. Hehehehe rindu kan saat tu. Rasa seketika sgt masa tu berlalu. Hahahahaha skemanya mak aiii!!

Pas jumpa mak teh (mak saudara husbend td k) dania dh genyeh2 mata. Tu tandanya ank dara tu nk tdoq la… Saya bg tdoq. Bincangn ngan abg “cm ne ni yang? Anak tdoq plak. Jd ka nk p beli almari ni??” abg “ jd.dh ckp kat mak td mtk tgkkan dania.dia kata okesss”

Kami p giant nilai. Cr punya cr dpt benda lain la. Bkan seperti yg di hajat. Hahahah sll cm ni. Lain yg nk cr lain yg dpat. Cm ne??? Ermm yg leh jd cm tu, tu sb p tgk almari kat situ xbyk pilihan la.kecik plak. Saya dh tgk kat alamanda. Ada yg lg ok dr tu. So sy ckp ngan abg “kite beli kat alamanda la.kat sini x ok la.” Dia kata ok.so gatai la mata ni nk cr benda lain plaks. Kish.. tp yg gatai mata tu bkn i nokss tp husbend i. tau dia cr apa?erm masker muke u…cm xcaye je.

Sebuk dia 2,3 hari lepas duk Tanya pasal mask. Saya heran juga dlm hati duk tanya “pasai apa lak ngan Laki aki ni” tp xpa usaha tanda kejayaan. Lagi pun kulit husbend i ni mmng ada masalah. masalah apa belom dpt nk kenal pasti. ada juga suh dia jumpa pakar. kulit dia terlalu oily, jerawat ermm mmng xsah xnaik. kulit plak klu xcuci ada kuar bau sikit. xtau la pasai apa jd cm tu.puas sudah try mcm2 produk keluaran di malaysia ni.tp ni try pakai mask. klu ok alhamdulillah la. klu tidak sy kene gak paksa husbend p klinik jumpa doktor kulit. sian gak tgk dia. hari2 sy mencari konklusi bg masalah husbend sy ni. 

**COUNTION!!! b tetap sygkan abg. luv u forever and ever muachhh!! over la plaks.ohw ye klu ada pertua2 yg dapat membantu permasalahan ni sila msg sy di sini or YM or FB ek. ;-)

K la….i’m the busy woman right NOW!!

4 comments:

  1. xda apa tajuknye tp byk plakss sy tulis ek hehehehe apa pun enjoy!!

    ReplyDelete
  2. apa komen korunk ngan tulisan baru ni?adakah sukar utk di fahami?atau seronok?

    ReplyDelete
  3. pd pndgn sy..pndgn sy agak kabur..better tulisan sblm ni..lebih senang dibaca cuma myb kecikkan skit, br comel.

    ReplyDelete
  4. anuar: ye ke?ok ok akan diperbaiki huhu

    ReplyDelete

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...