Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Tuesday, 14 December 2010

My girl

Elop kawan2..lama kan sy hilang.jap ada jap xda.sbnrnya byk keje yg nk kene wat. Byk gak tanggungjawab nk kene dukung. Rasanya hari2 ada hal. Smpi xda masa utk jenguk2 blog ni. Xpa yang penting semua sihat2 belaka kan?

Erm hari ni nk cter kit pasal anak sy. Smlm sy jemput dania dr umah pengasuh. Terkejut juga bila tgk dia smlm. Tau apa yg jd kat dia?
Tgk bwh ni:
nk makan nasi ayam

                    
             Sy dh pandai suap sndr tau!



      Errrk!! Dh keyang.nk p mana ye pas ni ibu?
                    BYE..BYE…

Hehehe comel x? ummi dia bg pakai tudung.. terkejut gak mula2 tgk tu. Xsangka dania nk pakai tudung. Setengah budak kejap je pakai. Pastu buang, xpun tarik2.

Lama juga dia pakai. Saya bawa dia jalan2 kat alamanda pun dia x tarik pun tudung tu. Seronok juga tgk dia pakai. Skrng ni dh pakai mcm2 dh. Dh pandai ckp “nak” “amik” “ni” “ne(mane)” tp tula masih belum pandai berjalan.skrng dh setahun tiga. Saya dh xsabar nk tgk dia pandai berjalan. J

Ok la sekadar nk sharing kat sini perkembangan dania. Saya harap ank sy cepat berjalan dan sentiasa sht2 selalu.


3 comments:

  1. montelnya dania..cute tgk dia pakai tudung tu. ok la tu dia nk pakai tdg. baik ajar dr kecik ni lg..dh besar sket, explain kt dia, kewajipan bertudung ni..

    ReplyDelete
  2. wah ..comelnyerrrr.... nak cubit pipi blh??huhuhuh

    ReplyDelete
  3. anuar: hehehe tu la...ayu pun harap cm tu. tp kan ayu untung juga sb ummi dia mmng alim sgt. dia mmng syg hbs kat dania ni.xtau la kan.dr pandangan ayu cm tu la.ehehehehe

    sue: tq sue.sudi awk baca n3 sy kali ni.syukur dpt melahirkan ank yg comel cm tu huhuhu teruja juga sy hahahahaha

    ReplyDelete

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...