Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Tuesday, 28 December 2010

Rabu

Tup tup dh RABU rupanya..minggu ni amat la LETIH,kene bgn lebih awal dr biasa.SB??? abg ada keje luar selama seminggu. Dia kene gerak awal dr sini.lebih kurang 5.30 pg. Sy pun  kene la bgn awl.nk mandi nk wat itu ini utk si kenit tu.klu dia xbgn lancar la keje kami tu.klu dia bgn erm punah segalanya…hbs tersekat2 kerja2 nk wat. Tambah klu husbend dh  gerak. Sy sorg2 mmng xleh nk wat keje cpt la. Mana x nya. Dania ni bkn leh tinggal lama sikit. Mula enjen trubo dia tu keluar uUUUUuuuwaaAAAA…hari isnin tu ok la dia x jaga masa kami Berdua bgn. 2hari seterusnya ni amat la menduka citakan kami. Tp nk wat mcm mana kan..kene juga wat apa yg sempat je la..bila time nk p umah ummi dia mesti mengamuk sb ngantok. Sll juga sy bebelkan dia “tu la bgn awai2 pasai apa?kan dh ngantok balik.” Hehehe tu la ayat saya tiap kali diam mengamuk.

Minggu ni sy cube park kat tingat B tau. Atas nasihat kawan2 sy kat opis ni. Sy cube la park kat situ. Takut juga. Sebab xda stiker sbrnya. Maklum la sy ni kontrak je. Bkn tetap lg. so xbapa nk layak la. Ok juga park kat bwh tu x ler kotor kate..smpi je opis sy punch kad n duk menung tgk kelender, tibe2 terpikir hari ni hari apa ek?khamis ka?lama pikir. Rupe2nye hari rabu. Klu ikutkan esok saya start cuti.sampai  3 january 2011. tp sy xyakin sy leh cuti esok. Keje masih byk xselesai.kadang kala sy rasa sy di perbodohkan…apa la nasib sy. Rasa tertindas sgt. Cm xadil. Tp sy hanya pikirkan kearah positif saja. Anggap la ni tugas yg kita kumpul utk jdkan pengalaman.

 Saya sdh juga org sekeliling ni terlalu tidak boleh dipercayai. Sy tau sy byk kekurangan. Tp knp mesti gunakan kekurangan sy tu utk kepentingan sndr.ah!!!menyampah la bila pikir hal ni.

K la nk sambung keje :(

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...