Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Tuesday, 14 December 2010

halfday...hari ni


Hari ni saya halfday. Ada hal di Kl. Dah lama kene p sana utk settlekan ni. Alhamdulillah hari ni dpat juga. Minta ngan bos smlm. Risau juga xdptkan. Yela keje kat Pej ni ssh sikit nk mtk cutio r halfday.

Bulan ni penuh dgn makna dan kesabaran itu adalah ubat segalanya. Itu pendapat saya la.. xsangka juga perlara sebegitu terjadi pada kami. Syukur sgt masalah ni selesai dgn cepat. Harap lepas ni xkan ada lg perkara mcm ni.

Hehe jgn emo2 ek…bulan lepas masa raya haji kami satu keluarge ke Penang. Tp xla lama sgt. Dalam 5 hari je. Saja2 jalan2 di sana sambil2 tu lawat kedua atok saya disana.dh lama xbalik tau.ada la 2tahun dh xlik sana. Best juga kali ni balik sana. Xcukup masa la rasanya. Semua tempat nk p. pergi yg sempat je la. Antara tempat2 yang kami p Bukit jambui dan pantai bersih. Mmbg the best la. Dh lama xlayan area sana.

Ok la. Nk kuar dh. Bye bye

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...