Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Wednesday, 22 December 2010

Parking Dan Anugerah Cemerlang

I’m back..!!hehe cm la lama x ketemu.pg ni saya mmng tergesa2 nk p keje.sejak akhir2 ni sy sll lewat dtg keje.ntah kenapa la ngan sy  ni ha. Ke mkn ubat mcm2.konun2 nk bg cergas. Last2 terlebh sergas terus bgn lewat n malas2 je nk melangkah ke tampat rezeki hahaha…opsss xleh la nk gelak2 ni. SB??? Kene pikir utk tingkatkan usaha bagaimana nk bangun lebih awal.

Ssh juga klu dh terkena penyakit MALAS ni…jenuh nk ubah. Saya pun heran cm na sy leh kene penyakit ni. Dh cube hindar tp GAGAL wah gagal gitu. Ermmmmm bila pikr lik sy rasa sejak akhir2 ni sy sll stess, bila dh stress mula la malas nk wat apa pun. Salah satunya bangun pg la yg paling liat sekali. Mana x nya jd cm tu kat opis ngan cara kat opis. Balik kat umah plak ngan cara kat umah. Biasa la kan. Dh berkeluarga. Mana nk beri tumpuan pada anak lg. Husbend lg. Semua tanggungjawab kene langsaikan..kadang2 tu xlarat nk tanggung. Kene bg abg sikit hehehehehe tp xsll la bg dia tanggung sy nye tanggungjawab.

Smlm byk juga kerja. Xsempat nk berblog. Tghari lak ada majlis penyampaian staf cemerlang. Wah  bunyi cm meriah. Tp utk staf kat opis saja. Bkn satu kementerian OK! Sonok juga. Bkn sll leh tgk Big Boss berckp depan kita kan. So ok la… utk 6 bulan kedua ni di menangi oleh Fauzi. Tahniah La pada dia. Semoga akan dpt pencapaian yg lebih baik dan baik dr yg skrng.

Makanan mmng the best la... tq pada cafeteria kat pat kami ni.MELETOP. Makan smpi keyang tu. xpenah cm ni. sb dr pg tunggu nk mkn utk tghari TU huhuhu...

Nk lik hujan pulak…….. ^n^

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...