Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Thursday, 15 April 2010

minggu stresssssssssssssssss

stress..stress...stresss :( aku mmng xtahan ngan keadaan sekeliling aku cm ni.ngan org kat sini ngan bos cm ni..ah..bertapa sengal nye sume org sekeliling aku ni..naik meluat nk dtg keje kl ari2 benda cm ni berlalu lalang kat depan mata aku.ohw cepat2 la dpt keje yg lebih baik dh org nye baik2 berlaka.aku ni dh macam sorg yg bisu tp ada suara.xmmpu nk berkata2 apa2 utk luahan apa ketidakpuas hati aku ni.mak aiii dunia2...erm makin xda keadilan...di mana2 pun xda keadilan..ermm BETUI KE DLM DUNIA NI XDA KEADILAN????dh lama sy tgk fenomena ni.mmng itu yg terjd.tp xda ke org yg mempebetuikan keadaan tu?
erm ntah la..sejak akhir2 ni sy sll xda mood ngan pejabat ni.ada sb sy x suke keje kat sini atau x suke cara org kat sini bekerja atau kerja2 yang melambak kat atas meja aku ni yg mcm sarang tikus ni.ntah la byk sgt ntah la..sejak suk kat sini(opis baru ni la) sy sll mengeluh panjang.setiap pagi sy sll marasakan diri ini terlalu malas utk ke opis.sy x kesah keje sy tu,dh nama pun keje kan.tp sy rasa sy kurang senang ngan org kat sini kot.
bila lik umah plak sy makin MALAS @ org panggil sy dh terkene penyakit "M" nk wat apa2..sy rasa cm xnk wat apa keje rumah pun..nk duk lepak2 baring2  tanpa berfikir apa2..sy nk bertenang dan tenang bagai kan tengah laut yg tanpa penghuni..ermmmm atau nk hilang kan boring sy melayan si kecik sy tu la.hehehe..husbend kadag2 tu marah juga kat sy.."np smpi cm ni?np mesti cm ni?dulu x cm tu pun.jgn la pikir sgt hal2 cm tu." sy pun jawab "ermm" dlm hati sy sll terdetik "dorg xkan paham situasi sy.lupun sy diam dn tersenyum kambing bila di tegur.tp sy ada hati.sume org ada hati.tp hati sy hati kaca (mungkin) erm tp tu la yg benar.tu yg sy rasa.sume org xpaham.syg mungkin paham.tp b tau syg xmau besar2kan hal."
ntah lah.stresss sgt2 bila pikir hal2 ni.makin stress bila org yg sll sy refer dh xda lg di sini.dia akan pergi pergi dr deparment ni.sob..sob...sdh sgt...mungkin sy akan ssh tanpa ada rujukan.Penggantinye plak aku x bape nk suke.xbape nk masuk.tp apa kan daya nk ke x kene telan juga.kene harungi juga.dapat BOs cm tu lak..lg la sengal kepala otak aku.
ptt l org dulu benti n pindah.rupanya ada yg xkene di sini.
** k la nk belah.dh bape n3 aku dh update..huhu nah ko..sekali update n sapu2 siket blog ni erm 4 n3 ko...ngadap la korunk ngan cter2 aku ni ha. bubby. muachhh

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...