Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Monday, 26 April 2010

ini la masanya

hai sume..hari ni hari yg paling bermakna yg sy tunggu2 sejak akhir2 ni.
kol 12 mlm td sy di kejutkan ngan hadiah yg paling sy xsangka akan dapat.hehe nk tau apa???jengjengjeng "sebuah novel" yeah novel ok..sy  terkejut gak dia leh bg sy buku yg sy suke baca.terharu sy.
opsss nnt jap korunk tau ke knp sy dpt hadiah tu??mesti x tau kan kan kan kan???ahaks.sebenarnye sy dpt hadiah tu sb kami merasmikan ulang tahun perkahwinan kami yng kedua.fuh.mmng angka 2 tu nmpk cm sikit.tp sy rasa cm xsangka kebahagian kami akan capai tahap begini.alhamdulillah sy bersyukur sgt2 dgn keharmonian umah tangga kami ni.apa yang kami lalui selama 2 thn ini amat bermakna bg kami.selepas pada tarikh ini sy sentiasa berjanji utk berusaha utk menjadi yg terbaik dan sentiasa tingkatkan prestasi (cewah ayat cm pe je)konon la tu yg jd isteri yg solehahahahahahah..hoihh mesti la.kene la berazam utk menjd isteri yg mithali tau..klu x sia2 je la kawen.
selama sy bergelar isteri kepada MOHD AZLAN ni sy rasa sy lebih bertanggungjawab utk diri sndr,kuarge dan kedua ibu bapa sy dan mertua.sy bahagia disampiang suami sy.dia byk beri sokongan dan dorongan utk sy menjd org yg berjaya di kalangan org2 yg berjaya.tidak penah meruntuhkan apa2 kerja yg sy lakukan.dia juag byk membantu sy dlm apa jua keadaan yg sy lalui.xpenah rasa ssh bila dia bersama sy.
kami pun x celebret awal dh anivesery sy ni.ingt x yg sy cter kat korunk sy p kuantan.erm tu salah satu dr agenda utk sambut anivesery kami tu.than hari sabtu sy ,husben and mesti la si kecik dania tu kuar jalan2 n makan utk celebret kat kenny.husbend suka makan kat kenny.
sy n husbend order benda sama.sb dua2 suke mkn benda yg sama klu kat kenny ni.utk dania kami order kentang lenyek.tu je dia leh makan la ni..nk bg ais2 no la..dia batuk n selesema skrng ni.sian tgk dia.erm seksa nk tdo.
mesti pelikan knp sy sambut awl???erm sb husbend kene pegi kulim kedah hari ni smpi khamis. :( sdh tau first time sy kene tinggal lama sejak sy lepas bersalin ni.sume nk kene wat sndr ni..kene tabah kan hati dan kuat kan semangat utk wat sume benda sprt hantar dania,jemput dania,buat mkn,p keje sndr.huhu sdh nya..kadang tu takut nk hadap sume tu sorg2.bkn apa dulu sorg2 je.so nk jd apa pun sorg je.ni sy dh ada tanggungan yg harus sy tanggung (dania).erm apa2 nk buat sy kene pikir yg terbaik buat dia.harap dia paham keadaan ibu.dania xmo noty2 ek..ibu sorg2 je ni.hehehehe
ohw ye nk tau ke sy bg apa kat husbend?erm tu kene tunggu lg la ek..sb hadiahtu sy masih smpn kat kedai lg.hahahaha.so sabar ek kawan2.nnt sy akan update sekali ngan hadiah sy dapat tu.
ok la bobye.hope perkahwinan kami akan berjalan dgn lancar dan berkekalan hingga akhir hayat.amin.doakan kami akan berbahagia sll ek.
askum.

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...