Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Thursday, 15 April 2010

menhitung hari

menghitung hari detik demi detik..hahaha klu ingt cube teka lagu apa?hehehe
pada yg tgh pikir abaikan sekejap ek...sy bkn nk cter pasai lg tu tp ada la kene mengene sikit tntang tajuk tu.huhu apa aku mengarut ni..hadoii giler jap.seperti anda tahu atau tidak tahu menahu 3 minggu lepas sy menghitung hari juga sempena bdayboy sy tu....hehe sonok la dia sb sy bwk p makan ngan family mertua sy tu kat penang village kat alamanda tu.yang penting perlu diingat "sy belanje tuu" hiks..cume satu lg hadiah sy belom tunaikan utk dia..sb masa nk luangkan utk p beli hadiah tu xda.klu sy leh drive sndr dh lama sy lari kejap pegi beli.tp apa kan daya, sy kene p ngan dia juga utk belikan hadiah tu..xpa la nnt kitep same2 ek syg.
so start hari ni sy menghitung hari utk????jeng jeng jeng..utk apa ye..nk cterk ke xnk ek?eh cter jela..TP xsuprise la nnt klu sy cterkan sekarang kan..erm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,(berfikir tu) okek2 sy h wat keputusan sy nk anda sume tau saat yang sy tunggu tu bila dh smpi masa nye.ok???hehehehe ok kan je la.bkn lama pun 10 hari je lagi..sapa2 yg sudi menanti saat tu terima kasih sy ucap kan ek..same2 la kite suspenkn diri k.bak kata jimmy "AWASSSS EKKKKK"
sy mmng xsaba nk tunggu saat tu.apa la yg akan berlaku ek.sy pun belum prepair ape2 lg nik.klu ada teman2 yg sudi beri iadea silekan.eh kawan2 kat sini mana tau apa yg sy nnt kan...sy x mtk apa2 pun.sederhana yg mungkin pun akan ku terima seada nya.wah gtu.
** nnt kan bersama sama sy ek.

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...