Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Thursday, 15 April 2010

keadaan baik dan terkawal

ahaksss...wah baca tajuk je dh mcm wat report harian haha..pd hal bkn hari2 update.dh bape minggu ek syg x update blog nie?dh lama rasenye.maklumla bz memajang tambah skrng dh ada bisnes kecil kecilan.malu nk belajar selok belok perniagaan.tu nnt sy pajangkan cternye kay.
hari ni sy cume nk cter pasal dania je.skrng dania dh masuk 7bulan..lg beberapa bulan je nk setahun.rasa baru je bersalin..dh makin besar dh anak dara sy tu.harap2 pembesaran nye akan lebih baik dan baik.hiks.sy sll mendoakan yg terbaik buat diri dia.
skrng ni perkembangan terbaru nye dh cekap dh nk meniarap sana sini..pantang letak bawah mesti nk berpusing2..smpi tdo pun dh buas.tau2 je tilam kat lain dia ke lain hahaha...tekejut sy tgk..mmng buas sikit dania ni klu tdoq malam.sib baik siang x cm tu.tu pn sb dia tdoq buai.berjalan??belom lg.cume dia dh laju dh berjalan klu dgn walker.dh pandai kona2 ikut dia nk p.tangan mencapai xyah ckp la..mmng cekap nk amil barang2 yg sy susun kat tempat rendah.sonok bila tgk dia duk main2 dlm walker tu. tp satu je la perangai dia klu dh duk dlm walker tu bkn nk duk lama2.pantang ibu dia bangun mesti nk berdukung.hadoii yg penat nk mendukung sy la..cm ne nk wat keje klu dh berdukung je.pening2.
bab makan dania plak dia xpenah memilih..sume nk makan klu boleh...tp dia xleh nk mkn nasi lg..kene bg moi(bubur nasi) je sib baik da jenis nk mkn..ada mmber nye anak xnk mkn nasi or moi.klu mkn je muntah...bby dia tu sebulan je dr anak sy ni..sian tgk dia..klu nk tau masa baru2 nk belajar makan bubur dania sembelih teruk..berdarah lg.euuuuu mmng tkt nk handle benda cm ni..sy kene tabah kan diri sy wlupun xsanggup nk wat.mmng kesian sgt tgk keadaan dia msa tu.menangis sy.tp dh lama2 tu ok.sy rasa mungkin sb susu juga.susu tu x sesuai utk dia.alhamdulillah sume dh ok.senng hati sy tgk dia sll senyum dan gelak2.dh nk mula berckp2 ngan sy ngan husbend tau..tp xpandai sebut apa2 lg.
tu dia org sebuk tu..hehehe

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...