ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Friday 30 September 2011

yeha!! my family are here!

Sapa x seronok klu ahli keluarga mai umah kita.you all igt x n3 sy yg lepas pasal birthday my mom…so weekand ni kitorg adik beradik nk wat birthday parti sprise utk dia. Hope jd la kali ni. :)

Saya mmng amat2 rindukan masakan dia. Xda apa yg lbh bahagia lg selain melihat dia di depan mata saya dan masih sihat dan mampu beri senyum buat sy sekeluarga. di sebalik wajah tuanya saya tau dia byk menanggung masalah. xsikit mesti byk.

susah senng dia sentiasa dlm keadaan ceria dan bersama kami. xpenah sedikit pn dia meletakkan dirinya dlm masalah.wlupn dia tahu dia kene hadapi semua masalah.xpenah sdkt pn utk tunjuk pada kami dia mempunyai masalah.

bila saya sdh mempunyai keluarga sndr skrng saya juga ingin menjadi seperti dia.bila anak2 saya sudah besar sy akan cube sedaya upaya sy utk melindungi air muka saya yg sdh, risau, runsing. hanya akan pamirkan muka yg ceria dan bahagian je.:) yg penting senyuman mesti ikhlas hahaha

Nnt saya uplod pic utk birthday suprise utk my mom.


xsabo nk tunggu time to go back huhu...lmbt rasa hari ni nk kol 4.30pm huh!!
 

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...