ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Friday 30 September 2011

Sepetang bersama Mrs. Azlan dan Ibu dania

N3 ni cter utk weekand baru ni.

2, 3 hari sblm majlis tu abg ada jemut kawan sekolah di amai raya kat umah.but you all mesti tau kan klu dh hari bekerja mmng persiapan agak kureng sikit la,,tp xpa la..cube sebaik yg buleh la utk menjamu kawan husbend kan.alih2 xjd mai lak.erm hati agak selamat tp agak membazir plak apa yg kami dh siapkan utk dia.

Than, masa dan ketika itu juga la terfikir utk wat majlis ”Sepetang bersama saya sekeluarga” erti kata lain ”open house” la hiks3

Mlm tu juga la teros wat tempahan n jemput kawan belah husbend..saya masih cool lg.xmau tergesa2.tunggu hari jumaat baru la jemput..xla terlalu rushing kan.

Menu kami utk majlis tu roti jala, bihun sup, kuih muih dan saya ada gak wat disert ” koktail” yeke eje mcm tu? Erm x kesah la. Desert tu xda la cantik n sedap mcm chef wat. Bleh la utk makan cincai2 hahaha…

Smpi pada hari yg di tetap kan tu mmng hati berdebar sgt..”ada ke yg nk dtg?” ngeluh juga hati ni wlupun hati masih x senng dengan masalah yg agak besar juga yg bakal di hadapi oleh anak sy isnin ni.cter tu kemudian la ek sy cter..skrng nk seronok2 dulu cter pasal open house.

Saya mmng xsangka ramai gila dtg. Sekali mai tu dia mcm nk pecah rumah saya.fuh! sungguh teruja. Makanan semua alhamdulillah semua hbs licin. terima kasih semua yg hadir ke rumah saya…

p/s:hopfully tahun depan masih ada kesempatan utk sy wat open house lagi.

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...