Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Wednesday, 28 September 2011

090911 happy birthday to my lovely daugther


Hello..hari n ink cter perkara kebelakang lagi…bulan ni ada dua hari yg istimewa buat diri saya.pertama ofcos la birthday dania yg jatuh pada raya ke 11.tahun ni agak kurang sedikit meraikan hari lahir utk dania.hanya sambut kami anak beranak je.tu pn beli kek sepotong n makan2 kat alamanda.

Dalam usia dia skrng sy lihat dh byk perkembangan yg luas dan terlalu teruja saya melihat.hehehe sonok bila tgk dia petah berckp, bejalan, berlari, menyanyi, menari. Syukur sgt  semuanya berlalu dgn lancar. Tiap ibu yg melahirkan anaknya di dunia ni pasti mahukan yg terbaik buat anak mereka, betui x? saya juga bergitu.saya mahu pastikan dia dpt yg terbaik wlupn ada yg lebih baik dr itu.

Kadang kala saya lihat dia makin pandai menunjukkan reaksi yg berbeza beza.merajuk, marah, sedih, suka, sayang. Dania juga pandai memujuk di pujuk tau..hehee sy suka tgk dia pujuk sy bila sy marah kan dia.

Cume….kesian dia mlm td di serang demam tekejut..panas giler badan aku…nebess mak tau!! Insyaallah esk lusa dan seterus nya pasti ok dan sht,,itu doa ibu.

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...