Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Monday, 19 September 2011

Puasa Tahun 2o1i

Tahun ni puasa saya terasa seronok sikit berbanding tahun lepas, saya pun xtau knp. tp saya rasa blm puas berpuasa tahun ni. rasa sekejap sgt. hari ni saya berpuasa 6. baru sehari je hehehe

Tahun lepas saya beraya di kg husbend. Tahun ni giliran saya..tahun ni segala persiapan semuanya last minit. Saya xpenah alami keadaan mcm ni tau. first time persiaan raya yg mmng last minit gila...main sauk apa yg ada kat kedai tu.hehehe tapi semuanya serba sederhana..xda la havok sgt kan..semua benda nk baru...ada juga yg masih boleh pakai.korunk plak mcm mana?

keadaan kat opis sprt tahun lepas juga la...sebelum sbt puasa lg dh kene prepair utk hari raya...bleh???belum ada mood nk raya dh kene bangkitkan mood raya.xapa la segalanya sudah berjalan dgn jayanya,,,kita kene hargainya mungkin tahun ni adalah thn terakhir saya wat kerja2 ini. :(

korunk semua dpt cuti lama ka thn ni?saya???ermm alhamdulillah la dpt cuti 11 hari tp yg x syokknya hari ahad dh kene balik sini...sb husbend dh kene panggil keje URGEN katanya hehehe apa la nasib....ini la nasib seorg isteri kepada anggota POLIS.berkhidmat utk negara kan...

ohw ye kalau sblm raya mesti masig dh tanye kan tema tahun ni warna apa baju raya. tahun ni tema azlan's family is grey. nnt i upload ye pic baju raye tahun ni.

yang sdhnye tahun ni xbyk gambar ngan bj raya.

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...