ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Monday 28 December 2009

2009..selamat tinggal

apa ada ngan 2009?hehehe sebelum memulakan cite HAPY NEW YEAR..moga tahun yg baru akan lebih menyinar..cayuk..cayuk
 bila tgk tahun pasti kita akan menceritakan mengenai azam.betulkan?yeahh sudah pasti.sy sll terfikir adakah dgn berazam kita akan berjaya??dan jika tdk berazam kita xboleh berjaya?haha pikir la sendiri jawapannya.
tahun 2009 byk memberi erti kpd sy tau.byk perkara yg buruk dan yg baik utk sy ambil sebagai pengalaman dan pembelajaran dlm hidup.terutamanya dr segi mental&fizikal serta kehidupan sehari harian..
rumah tangga yang sy dan husben bina pn sudah berusia 1thn 8bulan..xlama je lagi utk masuk ke ulang tahun yang ke-2.ssh senang kami tetap teruskan pejuangan kami sebagai suami dan isteri.dan kami saling memerlukan antara satu dan lain.saya mmng sll  nk dia tahu yg sy mmng teramat syg kan dia.setiap hari hati ini berkata kata "apa lg ye yg harus aku buat utk dia benar2 cinta dan sygkan aku seperti adam menyintai nur?hahaha terasa lak cm dlm cite nur kaseh huhu.."
saya sll mesyukuri apa yg sy miliki.yg teramat bersyukur bila diri ini di miliki oleh insan seperti dia.dia mmng seorg yg bertanggungjawab tp kita xkan nmpk dr luaran..bila selam dlm2 diri dia ni baru la kita tau sapa dia.dia byk berkorban dami org yg dia syg.biar byk dia di timpa masalah tp tetap tersenyum.
kami juga baru je menimang cahaya mata yang pertama..suasana semakin berseri bila ada si kecil tu..aktiviti kami pn semakin padat dan mampat tau..mmng penat tp bila tgk muka si kecik tu hilang sudah penat yg tertanggung..
apa pn selamat tinggal 2009..selamat datang 2010.moga di tahun yang baru ini kami akan melayari kehidupan kami dgn lebih ceria dan lebih gembira..
p/s: syg..percaya lah..dgn berkat doa kita insyaallah rumah tangga kita akan kekal selamanya..sy syg sayang.."ganda 23 brooo!!!!"wakakakakakakh..

 aku..dia..& kamu..

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...