Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Monday, 28 December 2009

xmas 2009

  hoho..mary xmas kepada yang merai kan perayaan ni..bulan ni penuh dgn cuti yang panjang.dah 2minggu keje 4 hari je..nk tulis blog pn cm mls je..
  sebenarnya dh lama n3 ni terbiar kat sini..xpost2 pn.hehe sebenarnya xda mood utk menulis..apa pn mary xmas n happy new year utk sume blogger..ceh..cm la ramai yg membaca..xpa la..apa pn sy tetap akan menulis dan terus menulis dan akan menulis..apa yg sy ckp ni..mengarut sudahnya..
  masa cuti xmas hari tu sy x keman2 hanya duk lepak2 kat umah je.nk kuar tp mls je..so apa yg kami wat kat umah???kami layan facebook.com la..heheh apa lg..sy dan suami tgh semangat menjadi petani, penternak ikan dan menjadi mafia utk kaya..huh?! penat tau...bukan senang nk senang..dan bukan ssh nk ssh..
  skrng kat opis sy sedang hangat berusaha main farmvill n fishvill kat FB..masing2 ada cara tersendiri..mmng syok la..sy pn turut la serta..permainannya mmng meguji ketajaman minda cewah..bkn main lg..tu la perkara yang paling popular utk mengulor..huhu..boleh la gak menjd aktiviti masa lapang.tp sy rasa bkn aktiviti masa lapang dh skrng ni..dah mcm satu tugas dlm file meja lak..klu xleh bukak cm nk runtuh bangunan nk bg buleh buka hehe..termasuk la yg menceritakan ni..

apa pn layan la..


 

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...