ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Sunday 20 December 2009

pertama kali

pertama kali hati saya berkata kata adakah benar apa yg aku lakukan?saya xpenah melakukan perkara seperti ini.adakah benar??atau salah??xpa la..saya dh pn menceburkn diri dlm arena blog ini..hahaha..penah terfikir dulu nk wat tp masih tertanya2 dlm diri..segan pn ada.hehe
skrng saya masih blajr utk menaik taraf blog sy ni..maaf la klu blog sy ni kurang memberangsangkan.wlu apa pn saya tetap berusaha utk memperbaiknya.harap kawan2 dpt membantu saya.
saya n husben wat blog ni bkn apa, saja ingin mengembangkan lg bakat yg ada..haha.lg pn kami masih mencari hobi yg menarik utk di pelajari dan tdk membuang masa begitu saja..lg pn saya sll duk sorg kat umah bila husben ada keje luaq.so dgn berblog ni mungkin akan hilangkan rasa boring saya.
apa pn beri lah sokongan utk saya utk teruskan usaha.

bubbyyyy

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...