ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Tuesday 22 December 2009

apa yang tejadi tetap terjadi

apa yang ptt sy mulakan disini ya..byk yg perlu di tulis.sanggupkah anda ditipu, disakiti, dibenci dan di peralatkan??pasti tidakkan?pada yg dh berkahwin adakah perkahwinan anda atas landasan cinta?apa yg ingin sy perkatakan adalah dlm sebuah perkahwinan pttkah kita tau adakah pasangan kita tu sebelum menikahi kita dia betul2 mencintai kita?dan menerima kita atas dasar apa?


saya rasa diri sy masih belum sempura..salah ke sy inginkan kesempurnaan?sy sdh sgt hari ni memikirkan nasib seperti ini berlaku pd diri.adakah silap saya?sapa yang salah sebenarnya?
pengakuan seseorg tu membuatkan diri ini terasa seperti di perbodohkan. sia2 saja apa yg telah saya tanamkan dlm diri sejak dr dulu lg.apa ini sume harus saya terima.apa yang terjadi ini hanyalah sandiwara?ahh ntah la..sume soklan tu terlalu rumit utk ni persoalkan.


apa yang jd tetap terjadi..aku harus menempuhnya jika ini jalan yg aku pinta.apa pn layan la kata2 nie yeeahh:
Ku sangka kau betul...betul jatuh cinta
bodoh sungguh untuk terus percaya
habis madu sepah dibuang sahaja
Cinta ku bukannya jenis pakai buang
biar lah lebih dari sehari
apakah kau sangka ku cinta segera
sakitnya hati dipermain
Cinta ku bukannya jenis pakai buang
tidak mungkin hanya sementara
apakah kau sangka ku cinta segera
bayangkan la apa ku rasa


No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...