Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Wednesday, 23 December 2009

pengalaman yg xakan dilupakan



 Pengalaman ini mmng tidak akan dilupakan wlu apa pn terjadi pada diri sy.sesekali tidak akan hilang dr ingatan..memori ni terlalu manis masam tawar sume ada la rasanya hehe..diri akan rasa terlalu istimewa bila pengalaman ini terlekat pd diri anda.

 Pada tanggal 27.01.09 sy telah di sahkan MENGANDUNG huhu...masa tu raya cina.sy lepak2 kat umh..mkn pelam ngan husben tp husbend stop mkn sb masam sgt katanya.husben suh sy pn benti mkn tu..dia kata "dh la makan pelam tu nnt skt perut ssh" aku pn jawab "xmasam pn b nk mkn lg." 

 setelah menjelang mlm aku nk solat magrib dan terus terasa badan x sedap, pening2 dan terus rasa nk muntah,,serta merta dgn kaki aku berlari ke bilik air utk keluarkan apayg ada kat anak tekak aku ni.rasanya mmng memeritkan.aku terus terjelepuk kat atas tilam.husben pn tanya "np ni?xsht ke?esok p HKL ok?"sy dgn beratnya pun mengiakan wlupn takut nk p ahaks..

 keesokan harinya ktorg pn p la HKL than tunggu punya tunggu (maklumlah masa tu cuti am so p daftar kat pesakit luar la, tu yg tunggu lama)akhirnya turn sy lak..aku pn mendengar kata2 hikmat yg keluar dr mulut doktor tu "awk mengandung ye puan ayu..6minggu" husben masa tu dh tersengeh2.aku pn cm caya x caya..tp hakikatnya puan ayu skrng dh bergelar ibu.hehehe

 setelah melayari kehidupan sebagai ibu mengandung yng penuh dgn cabaran dan dugaan, pahit dan manis dr masa ke semasa(nnt sy akan cterkan apa yg jd ketika sy menaglami proses bersalin ek) sy pn telah selamat melahirkan seorg puteri yg digelar NUR AYIESHA DANIA seberat 2.94kg tepat pukul 8.45mlm pada tarikh 09.09.09.


itu saja nk cter so layan pic2 aku masa ngandung ni:

kat macd alamanda..masa ngandung ni mmng suka mkn macd


masa ni dh sarat dah..kat umah jela..penat tau masa ni..nk jalan pn slow je..sb peyut sy dh beso


nk p jalan..





No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...