Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Tuesday, 2 February 2010

hari minggu yg panjang

minggu td rakayat jelata yg duk di kawasan wilayah sume CUTI muti...hehehehe termasuk lah yg bercerita ni.tp xla lama 3 hari je.pejam celik sat je dh masuk bulan baru.sume dh maklum kan kite dh langkah bulan kedua utk thn 2010 ni.tp bukan tu yg sy nk hurai kan hehe sy nk cter aktiviti kami sepanjang cuti 3hari .kami x p mana2 pn.lepak2 je kat umah.cume hari jumaat mlm tu sy terfikir hari sbtu nk p umah mak mertua sy kat SEPANG.erm bg anak sy ni jumpa atok dia lew.dorg pn cm sunyi je duk umah.
hari sabtu telah mejelma, seperti besa la hari cuti ni mula la mls2 je nk bangun n mandi.sy pn pas bgn sy mula kan kerje sy mandi kan dania, kemas2 umah sambil basuh baju yg dh seminggu x basuh..makaiii lamanya peram.huhu mmng minggu malas sy tau minggu lepas.xtau la nape.lepa siap sume2 kami pn gerak ke uamh mak mertua sy.dlm kol 9 mlm kami gerak balik.dania lak hari tu xtau la np ngan mood dia.cm xok je.ayik merengek.mungkin cuaca panas.dlm kol 9 lebih kiteorg lik umah.esok nya abg syg nk makan NASI AYAM ok...cm order kat kedai je bila sebut tu...fuh lemah lutut nk sediakan...tp sbg isteri yg solehahhhh ni sy tetap berusaha buat2 pro utk sediakan ns ayam.hehe p masuk dapuq bkn pegang bahan utk masak.tekan no tepon mak tanya resepi LAAA hahahhaa mmng kelakar..husben dh gelak2 kat depan Tv..konon cover la tgk cter kelakar..padahal tengah gelakkan kan aku.huh.dlm beberapa jam sy bersilat, tek one do, dan karate kat dapur comel siap sudah ns ayam sy yg agak2 klu tenung lama2 cm xjd je..tp husben tetap layan NS AyaM sy tu tau..nk ambik hati dia pn ckp besa la mule buat mmng la cm tu..ti dh lama sedap la (sebenarnye nk kata sdp hehehe)tp sy bersyukur dia xpenah meurungut pun tentang masakan sy..dia mmng seorg suami yg xbyk kerenah..hehehe senang menerima keburukan da kabaikan sy.wah pormose somi lak..maaf la ye.
hari isnin nye lak kitorg mulenyenk lepak n rehat2 kat umah je..tp bila tgk anak kesygan kami tu cm bowink je duk umah..xnk  baring n asyik nk berdukung je so kami pn ambil keputusan utk kuar jalan2 kat alamanda.siap2 terus kua..tibe je kami kat sana kami jalan2 n tgk2 la apa yg menarik n p makan.tp xsempat nk lepak lama dania dh mengamuk nk tdo plak..terus putus semangat nk lepak.sempat beli pempers dania n sy pn ajak husben lik..xda mood :-(..lik umah sy sambung keje umah sy yg terbengkalai.
tu saja itu cuti hujung minggu kami...selamat la sume nye ye...

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...