Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Thursday, 18 February 2010

ermmmmmmmmmmmmmmmmmm

hamboiiii..panjangnye M..heheh saja.sy ni xmood nk tulis mulis kat blog hari ni.tp tetap menjalankan tugas sb dh lama xda tepek n3 sy kat sini.sy sll tinjau2 keadaan blogger2 je..baca apa yg terjadi dan akan terjadi.hiks..ada yg dh bertunang, jalan2 cari makan, n ada yg dh nk dpt org baru...tunggu masa je tu.tringat lak masa kite dulu huhe..pg2 ni sy kene lak jaga pat PA ni...busan tu mmng x terkata la.sb bos nye xda HURAYYYYYY...tu yg laju je mengarang xtentu pasal ni..hari ni PA nye ada taklimat.
pss psss nk cter ni, smlm sy p klinik utk cek anak sy tu sb cm terkene batuk2 n seleseme.sib baik sy cepat.so batuk n seleseme nye tidak la parah lg.selamat.klu teruk ssh juga dania nk tdo.sian dania.sblm lik umah kiteorg pun p tapau utk mkn malam hehe sy mls sgt nk msk sejak akhir2 ni.ntah la kenapa pun xtau la..perasaan sy lebih memikirkan ingin sekali pergi KUANTAN..utk jalan2 dimana satu masa dulu sy penah menetap di sana.byk masa silam yg sy alami di saya.tp apa kan daya.sy masih tdk berpeluang utk pergi ke sana.eh apa aku merepek ni.berbalik pada cter asal ek.hahahahaha.sementara husbend p tapau kat medan selere p9 tu sy pun jalan2 la bwk dania kat area ctu.kat ctu ada kolam mandi utk kanak2 tau.sy tgk dania dh mcm exited nk terjun dllm kolam tu.mengekek ngekek dia tau..sy terkejut gak tgk reaksi dia.sonok pun ada.tp apa kan daya dia masih kecik lg.sy xsaba nk tgk leh berjalan n bercakap.so leh la sy bwk dia mandi kolam.perasaan sy sbg ibu tu meluak luak ingin tgk dia membesar dgn baik dan sempurna.bila la ye dia leh panggil nama sy.
okay lah..dadaaaaaa

1 comment:

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...