Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Monday, 15 July 2013

Tentang Dia

DANIA...DANIA..DANIA

Klu nak tahu DANIA sekarang tiada di sisi aku..dh melangkaui 3 minggu DANIA di kampung. Rindu kat DANIA makk aii Tuhan saja yang tahu.yeah mesti semua wanita yang menjadi ibu, mak, mommy, ummi pasti akan merasai perasaan yang sama seperti mana aku lalui saat ini..setiap pg bgn pasti terdetik perasaan sdh dan rindukan anak yang aku kandung selama 9 bulan itu. :(

Setiap hari mesti satu panggilan utk DANIA.bkn JANJI tapi PASTI hik hik dh mcm berkempen lak kan..jumaat lepas semangat amik cuti semata utk dtg tengok DANIA.Tp alangkah x bahagianye hanya sekejap sahaja.esok pagi2 buata dh kene gerak balik PUTRAJAYA.huh!! very disappointed ngan keadaan mcm tu.Ini semua sb dalam perjalanan balik syg dapt roster baru.sepatot nye sabtu tu adalah stanby tp kene 24jam lak,hadehhh..meleleh leleh ayaq lioq aku dengaq berita yg x berapa nk sedap tuh.

xpe lah dlm hati xnk pikir pasal berita tu. Lebih teruja untuk bertemu sang kekasih hati a.k.a DANIA ku huhu...perasaan untuk xsabaq nk peluk diri dia yang sudah meningkat besar itu mmng x tertahan tahan lagi dh.hehehe baru sorg..klu berderet mcm mana tuh?adakah perasaan itu sama sahaja atau sebaliknya???

Ada orang kata bila anak ramai mksudnya lebih dr 2 orang pasi perasaan kite berbeza beza kepada anak-anak kite tu. HUH! klu boleh aku xnk bergitu.:D nk menjadi ibu yang sll adil kepada anak2 hihihi berangan je tu..baru sorg yg merepek mcm anak dh 4, 5 orang ngee 

OK..ta..ta..

note: psssstt n3 ni adalah seminggu yg lalu huaaa 

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...