Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Wednesday, 10 July 2013

Ramadhan 1434h

Salam semua..

dah 2 ramadhan pn.seperti biasa sudah 5 tahun aku menjalani puasa sebagai isteri..hehe
aku bersyukur kerana Tuhan masih panjangkan jodoh kami berdua (semoga kekal ke akhir hayat).
dugaan seorg isteri ni kadang kala besar kadang kala biasa je. cume mampu x mampu je nk jalani hidup sbg seorg isteri. insyaallah dengan berkat doa kepada Allah pasti akan ada hikmahnya kelak.

Kat sini juga aku mengambil kesempatan utk mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan. Semoga Ramadhan kali ini akan di manfaat kan sebaik baiknya.

bila dh masuk bulan ramadhan ni selain fikirkan puasa mesti dh pikir tahun ni nk tukar langsir, lapik maje, bekas kuih baru, bj pn rasa mcm nk tambah dua tiga pasang lagi kan??? hahaha dan yg paling penting tahun ni rasa seronok lebih sb beraya belah kite sndr kan?? klu btl tekaan aku bagus lah.hahaha 

xpe2 slow..byk mase lg..mcm aku ni bj raya pn x pikir lagi nk cr warne apa.mayb beli dh siap je la.mls dh nk pikir.yang penting tahun ini beraya belah aku.cume cuti je blm dpt tahu lagi mcm mana.maklum lah husbend keje mcm tu kan.agak ssh nk dpt jwpn yg pasti.

ok la,,,nnt update lg..xde idea pg2 nk update.

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...