ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Tuesday 16 July 2013

Ramainye Manusia

Balik keje teros blk pekup syg..and teros ke pasar tani n bazar ramadhan hihihi sgt teruja u....ngee maklum lah for the first time sejak pose ni jejakkan kaki kat bazar

Lama tau menantikn saat indah ni (menitik ayaq mata mak aku klu baca ayat tuh) hehehe cukup teroskn penceritaan ye ayu.

Ok2...pg2 dh call syg kata jom ke pasar ptg ni cr ikn limau nipis span bedak n oblong (yummy) ...hah! Xsangka syg jwb ok.hihihi apa lagi menyegeh la aku sorg depan pc.

Smpi pasar cr la brng td..semua de siap de tambhn manu sotong n udang n bhn2 sup.tp span aku xdo..org tu xniaga agaknye.pasar pn x byk gerai..

Sooo menu buke hari ni utk syg ns kerabu ayam panggang, aku burger bakar je order oblong hbs pulak.. Xkesah lah janji de y seakan dgnnye ermm yum yum.agak x sabaq nak makan..k la tu kan..menu xleh tamak sgt nnt mmbazir..mcm aku ni jnis mmng bkn pemakan so satu menu pn dh ok.

Smpi umah mandi.solat n prepair pe yang patot sblm cter aku start satg.anyway tq so much for my syg sb sudi teman kite p bazar hari. Ciummm pipi laju2 ngeeee

Caw dulu ya..taaaaa

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...