Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Tuesday, 28 February 2012

WordLess Wednesday - 4thn sekali br jumpa 29 FEB

tarikh yang jarang kita lalui kehidupan...kan?
4tahun sekali baru kita jumpa...mcm mana ngan org yg lahir tarikh hari ni?
hari ni aku dengar kat mana2 je aku pergi mesti ada yg tanye soalan mcm tu.
kat radio, tv opis...ermmm sian kan..kita ptt rasa bersyukur kerna kita tidak di lahirkan pd tarikh 4 tahun sekali br leh jumpa.dan sentiasa memanjatkan doa tanda bersyukur yg amat sgt sb kita tiap2 tahun dpt sambut birthday.
so TAHNIAH!! pada sesiapa yg terbaca blog ni dan adalah org yg lahir pd hari ni.aku ucapkan "SELAMAT HARI LAHIR SEMOGA PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI SERTA DIPERMUDAHKAN SEGALA URUSAN KORUNK" hehehe





"sumber dr google image"

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...