ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Monday 20 February 2012

"MANIA"

KORUNK TAU X APA TU?

ha meh nk cter."mania" tu satu program yg akan diterbitkan menerusi siaran ASTRO RIA 104. aku pn xbapa pasti pasal program ni, yg pastinye mlm td ada terbaca di twetter @ismaAF7.dia duk sebut pasal vote somebody la...so dr saat dan ketika itu dh terfikir apa benda "mania" tu?

lepas pd mlm td, pg ni terdgr lak kat radio erafm ckp pasal benda yg sama,,lg membuak buak la perasaan ingin tahu tu..dengar lak mcm byk artis yg masuk. program apakah itu?korek2 nye korek ke tenet jumpa la kat 1 blog ohbulan.com.jom baca:


OHBULAN! pasti anda semua masih belum tahu mengenai program terbitan Astro ini kan?

Program berjudul “Mania” yang akan ditayangkan secara langsung pada 17 Mac 2012 menerusi Astro Ria (104) ini bakal menggandingkan 3 orang veteran yang sudah tidak asing lagi dalam industri hiburan Asia Tenggara iaitu M.Nasir, Aubrey Suwito dan juga Ahmad Dhani. Kami pasti 3 ikon ini bakal menghasilkan bintang yang lebih bersinar dari 15 orang penyanyi tempatan Malaysia.

Apa yang pasti, 12 orang sudah terpilih menjadi peserta profesional rancangan “Mania” ini iaitu Stacy AF6, Jaclyn Victor, Hafiz AF7, Shila Amzah, Hazama AF9, Atilia, Akim AF7, Alyah, Adira AF8, Estranged, Kristal dan juga Awi Rafael. Manakal 3 orang lagi akan dipilih melalui undian dari peminat di laman web rasmi “Mania”. Jadi anda masih boleh memilih 3 lagi peserta pilihan anda sekarang disini.

Pemenang tempat pertama “Mania” akan membawa pulang wang tunai RM500,000, kedua RM200,000 dan ketiga pula ialah RM100,000. Penerbit muzik atau ikon yang berjaya membawa ‘anak murid’ mereka bergelar juara akan membawa pulang wang tunai RM300,000. Jadi, ini merupakan sebuah rancangan yang bukan alang-alang. Jangan lupa saksikan program ini nanti ya!


p/s: hehehe ada masa leh la tgk.klu xda masa xle la tgk kan?tp yg pasti program ini macam program maharajalawak mega pulak.ermm..

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...