ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Wednesday 29 February 2012

BOSAN!!

hari ke 3 aku di tempat yg amat menyesakkan...aku serabut memikir hal2 mcm ni.penat weh!!
dh mcm PATUNG rasanya.mcm apa lg duk tempat yg bukan sepatutnya aku yg duduk! apsal aku yg kene tanggung semua ni sedangkan aku bknnye pegawai just DAWAI kokot yg berapa cm tu JEK!!

MENYAMPAH nya rasa dlm hati xda sapa pn yg nmpk.klu bleh di keluarkan segala reaksi dlm hati ni mmng dh mcm taik muka aku ni..huh! mesti rasa lawak je ayat tu kan? lately ni mmng serabut otak aku.apa la nasib pekerje kontrak mcm aku..klu la status jawatan ni lebih baik xkan aku nk duk sini.dh lama aku blah.tp itu semua cter KALAU.


No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...