Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Saturday, 21 April 2012

Sayang Sangat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehehehe hari ni DANIA IS A GOOD GILR TAU...
seperti yg anda semua tau DANIA mmng dh bleh cakap dengan lancar cume de skit2 perkataan saja yg dia belum lengkap utk sebut.
tp baru je jap td dia mengebut "DANIA SAYANG IBU" mmng tu ayat bodek dia nk baik2 ngan ibu.

bg ibu DANIA MEMBESAR dengan sihat, be a good person. wah feeling lebey lak mlm2 mcm nieh. kadang DANIA  ni buat kita gelak ngan
cara dia berkomunikasi dengan aku atau abah dia.nk tergelak pn ada..aku pasti sebenarnye dia sndr ada rasa sunyi dan bosan bila lik umah.
sb apa?sebab da sorg2 je kecik kat umh ni.tgk gaya dia mmng dh mcm nk kan teman.

aku selalu perhatikan DANIA bila di rumah pengasuh.dia nmpk seronok bila ada org y sebaya dgn dia.ngan bby dia mmng jd sorg yg penyayang.
mungkn klu hadir seorg insan yg bernama adk dlm hdup dia mesti BOLEH menjadi seorg kakak yg penyayang.

harap begitu lah,,

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...