Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Thursday, 10 March 2011

Sebelum Terlupa

Owhh noooo semalam punye hal la ni…saya halfday sebab “cekup time” utk si kenit yang dh pandai jalan tu…erm lupa juga nk bercerita pasal perkembangan DANIA anak ku yang sorg tu huhu…cukup je umur dia SETAHUN LIMA BULAN anak saya dah berjaya menapak dan terus berjaya menapak…

Apa yang saya heran…dan terperasan dania punye perkembangan seperti meniarap, mengesot, duduk, merangkak dan last sekali BERJALAN mesti bermula pada waktu malam…sekitar nk masuk waktu isyak. Saya pun mula membuat beberapa kajian dan mendapat kesimpulan anak saya lahir pada waktu malam (8.45mlm) so semua perkembangan nya mesti bermula pada waktu malam, betui ke?hiks...saya rasa la, saya penah gak dengar orang dulu2 kan ckp cm tu gak hehehehe.

Xkesah lah bila dia bermula. Janji skrng anak saya dh mula bergerak laju dan semakin lancar dan lancar,,,dh belajar nk berjoget sambil berdiri…klu x duduk dulu baru berjoget hehehe.berlari pun dh mula sikit2.tp laju sikit dia mesti jatuh…xpa lama2 leh jd pemecut negara hahaha…

Och och dh melalut ye saya ni…cm besa la klu saya ni bercerita pasal anak memang xkan hbs setahun pun belum tentu TAU. Saya sian kat anak saya tu pg td dlm kol 1.30pg badan panas GILERRRR risau dh saya.saya igt dia nangis nk NENEN..rupanya badan x sedap.saya bancuh susu nk bg keyang sblm bg ubat.rupanya minum pun xnk..mmng rugi je susu tu..buang cm tu je.nk sumbat je ubat dlm mulut dia, terus je dia melalak lalak.fuh mmng menguji kesabaran betui..sukar nk bg ubat skng ni..tambah dia dh besar n pandai dh pikir sedap x sedap.erm ada ke petua nk bg senang bg ubat ye?

Tp saya tetap hantar ke pengasuh.bkn senang nk mtk cuti.paham2 la ye?yang xpaham wat2 paham.hati tgh runsing ni…cm ne la keadaan dia skrng.



Okess lah,,,nk cau sin ceee..

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...