ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Wednesday 9 March 2011

Dah Lama Nak Bagitau

Hai...hari ni nk cter sikit xler banyak sgt.sikit je.saya bersyukur saya dapat offer jawatan kontrak. Perasaan????nk kata seronok xla seronok.nk kata x suka..xberapa nk suka juga. Ntah.perasaan tu bercampur baur. Sllnya klu org dpt tawaran jawatan yg lebih baik dr dulu mesti seronok.siap wat kenduri lagi tu.hehehe tp bg saya?? xpa la…nk xnak saya dh terimanya.wlupun pedih tetap la bersabar.mungkin ada rezeki lain yg lebih baik dr ini.

Saya ada juga minta kerja di tempat lain. Tp swasta ler.hasbend minta saya berfikir lg.utk kesekian kalinya saya mmng dh berfikir.sayangnya saya masih xdpt jawapan yg kekal dlm hati saya.

………………………………..xpa la…saya akan usaha lg utk berfikir secara rasional dan masa depan kami anak beranak.

 berfikir smpi terbengkok kaki hahahahahahaha
rindu mak laaaaaa

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...