ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Tuesday 15 March 2011

~nia demam~



minggu ni rasa senang sikit bila anak sakit ada yg mahu jaga.bkn saya xnak jaga…klu boleh saya sendiri mau jaga anak saya yg sakit tu.kadang kesian bila pagi2 kuar nk p keje dia nangis sambil mendakap saya sekuat hati.mungkin dia betul2 perlukan diri saya di samping dia ketika dia sakit :’( huh sadisss nya rasa.tp bila dh di tinggal kan ngan opah nya elok pulak,xda plak merengek rengek.

Pagi ni nampak keadaan dia elok sikit.badan dh xpanas macam sebelum ni.lega hati saya.klu x nk lena dgn tenang pun rasa xboleh.maklum la dia masih kecil.sedangkan kita demam pun kita rasa nk wat apa pun xlarat kan?.semoga cepat la dania sembut dari sakit.xseronok tgk dia moody je..

Dalam minggu ni rasa tenang seketika tp tiap2 pagi x tenang.hehehehehe… tau2 je la klu bos cerewet ni kan.malas nk dengar n hadap muka dia.buat xda mood je.tp naik tghari lega rasa,sebab dia dh keluar.senang dan tenang.klu la setiap hari setiap minggu dan setiap bulan cm ni kan BEST!! Huhu..KALAU BOLEH..ni cter KALAU je.jgn percata 100% okess.bye..

**mood seronok sb family saya datang umah.

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...