ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Wednesday 16 November 2011

PeriOd PaiN MenyeRAng!!!!

Bak kata anak dara ku “toyong2….” bila dia menyorok bawah bantai mesti dia ckp mcm tu sambil menjerit2 hehehe

Tp perkataan tu ayu nk bg utk ayu sbnrnya..2hari sblm period ni mmng bdn rasa lemah mcm nk demam, selesema lg.huh balik rumah teros rasa bdn sejuk smpi ke tulang.kaki lemah mcm tulang dh rapuh.mata dh sayup2.dua hari saya dlm keadaan mcm tu....

Apa nk wat sakit pening bukan boleh di tahan2..klu sakit tu datang tanpa memberi salam, hai or hello.batui x?bulan ini memang saya lewat.10HARI lewat Tau..igt ada la isi rupa2nye belum ada kihkih..adakah????hehe nk kata kami rancang x juga nk kata xrancang x juga.what ever lahhh

Nasib baik la saya dlm keadaan mcm tu husbend paham.sb apa dia paham??sb saya balik je teros mencari si kenit n bersuka ria sikti2 ngan dia (sb x shtkan), pastu teros mandi n keluar je dr bilik mandi bersiap apa yg patot terus amik selimut n berselubung..mmng keadaan tu xdpt di elak dan di tahan2 lg..xtahan SGTTTT,,

Saya jarang nk sakit2 mcm tu.saya cume ckp ngan husbend yang saya xsihathari ni.husbend pn kata ok and rehat.dia masakan ns utk dania.cume dia mtk tolong watkan pencicah utk ayam goreng.hehehe saya kata ”ok xpa, klu nk makan dh bgtau je la”.

Lepas dh prepair makanan utk makan malam anak beranak. Saya rehat depan tv sambil layan SLOT AKASIA – TENTANG DHIA .layan gak cter baru ni.smlm nye episod dhia tu dh xjd kawin ngan Azmi kerana melly kata dia mengandung anak azmi.mmng azmi tu teraniaya dgn melly.melly perangkap azmi utk tutup kandungan dia yg akan membersar tu.

Layan punye layan cter tu smpi la sy terlena...mmng dh tahap xlarat gila,,sedar2 dh kol 8 lebih.tu pn husbend kejut suruh masuk bilik.sb dia pn dh nk masuk bilik.dania ngantok katanya..ermm tgk dania mcm segar buigar je..mcm xnk tdo..xpa la...dh dlm mamai2 tu sy layan kan jela...

Agak lama juga saya tdo tibe bergegar gegar badan saya. Punye nk sure sapa yang bergegar n sapa yg gegar kan saya celik kan mata saya yg xberapa nk boleh celik tu.tgk tgk huh!!! Husbend saya duk gelak sorg2…saya tanye dia “wat apa yunk?” dia pn jawab sabil gelak2 “tgk jonh english b” sentap sekejap…

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...