ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Thursday 17 November 2011

0-1

Hehehe tersenyum riang barisan permain MALAYSIA bwh 23 thn bila bgn pagi ini...TAHNIAH diucapkan kepada permain2 MALAYSIA kita. Selama 95 minit (5 minit lg tu masa tambahan ok) mereka berentap. Penuh aksi dan gaya.SYABAS.

Sapa minat tgk perlawanan bola sepak???xkira la dalam NEGARA ke LUAR NEGARA ke sukan SEA ke kan. Bagi saya, Saya xberapa minat nk tgk bola.klu tgk pn pejam celik pejam celik MATA den ni ha. tp PERLAWANAN MLM td saya terus minat. Sedetik masa yg berlalu tu SAYA  X BERPALING KE TEMPAT LAIN…huh pecah rekod tonton BOLA SEPAK macam tu sekali…ntah kenapa terlalu teruja ngan permainan tersebut.

Mungkin sb 2,3 hari sblm tu saya ada terengar perangai buruk penyokong indon yg sll menganggu acara sukan yg sedang berlansung… apa yg mereka mahukan ye sbnrnye?adakah sebab2 nye adalah hasad dengki dengan permain lawan yg lawan dgn negara meraka??takut kalah?? Atau apa?? ermm ntah la.

Selepas jaringan yg pertama saya mcm yakin yg MALAYSIA akan menang. Tp saya xnk terlalu rasa selamat. Bkn apa MALAYSIA ni pantang dipuji sikit mula la cepat rasa LEGA n JUARA nya.lebih baik jgn terlalu yakin. Nnt mula la kecewa huhu..xkesah la kan.

Setiap saat dalam permainan tu mmng mendebarkan saya..suspen tol la rasanya….terangkat angkat kaki “husbend” ok tgk bola tu…dia mmng exited sungguh tiap kali ada game bola…husbend mmng minat sgt ngan BOLA. So apa yg saya x paham mesti dia akan terangkan…cikgu yg bgs.hehehe

Dania pn layan sama tp tau je la kan budak time kita kata GOLLL!!!! Je depa ckp GOLLL!! Kan…lepas tu dh wat hal sndr…hbs rumah sepah ngan mainan dia je…buku, pensil, kaler (warne pensil), mainan masak2, mcm2 la. Hadoii elok je hbs game BOLA tu terus dia ckp “ibu, abah nk tdo.ngantok” abah”ngantok?ajak ibu masuk bilik n tdo k” nia”ok.ibu nk nenen.” Erm itu jela penghujung cter dia…mesti nk nyusu punye…padahal baru 1jam yg lalu menyusu.

Apa pn saya nk ucaP TAHNIAH BUAT team MALAYSIA.tpkan cube MALAYSIA kalah..compen org ramai kutuk kan?klu mmng ramai je share kat FB “tahniah pasukan malaysia”, “malaysia memang”.klu kalah tu dia depa punya kutuk mmng kaw2 nye bg..mcm MALAYSIA ni terokk sgt sudah.

p/s: obses sgt pn xboleh juga..sedang2 udah lew heheheheh

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...