ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Wednesday 18 May 2011

xkesah org kata saya dh lapok

->>>>>>>ini cerita bulan lepas.xpa kan??(sambil mengangkatkan kening berkali kali) hehehehehe >>>>>>>layan>>>>>

SaYa PerGi Ke PesTa BelOon
Igt lg ke hari tu saya ada cterkan pesta belon di Putrajaya?erm saya akhirnya dapat gak menjejakkan kaki ke sana.wlupun kejap je.sb dania masih x sihat.

Hari yang saya pergi tu mmng ada bunga api plak.lagi la seronok.tambah keluarga saya masih ada di rumah saya lg waktu tu.kuarga mertua pun ada sama.bertambah tambah ler meriahnya wohuuuuu!!!!maklum la bkn Penang nk kumpul kaum kerabat dalam satu sama.betul x?

Elok ngah berjalan jalan dari rumah ke tapak pesta belon tu TIBA2!! bunga apa pun muncul PAK!!PONG!!PAK!!PONG!!(cm tu ke bunyi??xpa la lebih kurang la ye) .Malangnya dania takut masa bunga api tu keluar.hehe biasa la budak kecik,xpenah dgr benda2 yang bunyi kuat.

Sampai je kat tapak karnival tu tgk kiri kana MAK Aii ramainye..igt mai malam xramai rupanya makin menjadi jadi.huh! sesak nya leh tahan.tanah pn agak lecah sb hujan siang td.Banyak gak orang wat jualan. Saya x membeli pun.Sb tgh2 bulan cm tu mmng parah la klu bershopping sakan kan.hehe “sabo je la….”

Apa pun layan je la ek pix yang sempat saya amik

>>>>>pix nnt sy update na>>>>>

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...