ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Wednesday 28 August 2013

Hari Ini Hari Khamis

Xde buat apa kan..so apa lagi berblog la kite :) big bos ke sarawak so leh la renggang2 kan badan tetang2 kan otak lembut2 kan keadaan sambil2 tu search la pe yang patot kat google utk prepairation Bday DANIA dan open house nanti. Bekas2 dh cari masa weekand lepas..so hari ni nk cari kek. ermm sebut pasak kek ni mmmng sumpah xpandai sgt nk pilih kek2..sb bukan penggemar kek yang tegar. try juga tanye kawan2 yang suka kan kek. Dia de suggest LOLA CAKE from Wondermilk. Tapi kedainya agak sakit gak kaki nk ke damansara tu.nk p sorg2 mmng la slow sikit..takaut ke mana hala p nya kan.nk mtk suami tolong paham2 je la masa nye cetek sgt. Bz memanjang.so xpe la try juga la search home made kan..

Untuk tahun ni tukar sikit selere kek tu dr kedai kek kepada home made kek. Cari punya cari BFF kita td share kan juga contoh2 kek yang menarik n blog akk yang buat kek tu. so aku pn cube2 la tgk blog tu..cantik2 kek dia buat. aku de la buat pilihan kek chocolat cadbury moist cake. tp aku ubah decorationnye menjadi bentuk lain. itu pn hasil buah kepala BFF aku juga hehe..sgt berterima kasih pada BFF aku ni. dia mmng kuat makan kek ni.so mmng sesuai sgt klu aku tanye dia.

nk tau jd apa kek tu nnt tunggu lepad majlis tu nnt.akn ku update kat sini ye.harap2 jadi lah kek tu nnt.ermm dh mcm x sabar nk tgk apa yg jd nnt.yang paling penting nia akan teruja utk potong kek tu nnt. rasa baru smlm melahirkan nia. ermm besar dh anak ibu ye...

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...