ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Monday 16 January 2012

1st entry for this year

buat pertama kalinya entry utk TAHUN 2012 ini adalah bertarikh 17 JAN 2012.that on my brithday hokey
hehehe korunk ada???tibe noks jd leser.xmo la jd mcm tu sb nk berazam menjadi yg baik2 saje dr kalangan yg baik2.

rasanya lama juga saya x update blog ni.nk renovation pn blm sempat.hehehe nantikan ek kemunculan wajah baru blog ini.saya sayangkan blog ini cume masa amat mencumburui teman utk berblog.saya sll walk in je blog sy sambil2 tu saya jalan2 cr bahan kat blog2 teman2 blog.

mcm2 cerita dh baca.suka duka.mcm2 la... :) saya tumpang happy klu cerita itu mendatangkan mOOd haPPy. saya juga tumpang doakan yg terbaik buat yg dalam kesedihan.

apa2 pn..sy nk say thanks you to my lovly hubby sb di hari lahir saya yg ke 25 ini dia wat kan satu suprise hehehe apa bendanya nnt i akan update pix nye ok...

da....

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...