Google+ Followers

ada org datang la..wat kopi bujang..sila minum2 dulu

hit counter

Perjalan Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

::Perkembangan Permata Hati Kami::

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sila Klik Laju2 Ye ehik! :)

Search This Blog

Tuesday, 24 August 2010

cerita dh basi

wekand kali ni lebih segar dan terjamin ahaks...sb apa???erm mingu2 sebelum ni aktiviti wekand mmng jenis yg x lekat kat umah.byk gak aktivitinya.balik kg, husbend ada pertandingan boling, dan yg terbaru opah sy baru je meninggal dunia pd 30/7/2010...............................erm.............letihnya rasa wlupun mood sedih tp sy tetap tabahkan hati sy.sebulan rasa kami sekeluarga xda aktiviti yg duk baring2 kat umah tgk2 tv dan yg paling syokk tdo siang haha wlupun x dpt byk tdo sikit pun jd la kan..sejak ada dania ni mana leh tdo lama2...
sabtu bersamaan 7/8/2010:
pg tu kami kemas umah yg dh lama x kemas tu.sebelum nk kemas2 tu kene la tunggu time dania tdo.klu tdk dia pun sebuk nk kemas2.hihihi..kebetulan pg tu lambat plaks tdonya.kol 10 lebih baru nk tdo.xpa la...tgk dia bermain mmng x boring.mmng asyik nk gelak je tgk gelagat dia.sy pun sempat wat sarapan utk pg tu.nasi lemak bersama air dh selamat tdo, sy n husbend operasi la.lepas hbs kemas n sambil sy masakkan makan tghari utk dania, budak kecik tinonet tu bgn.fuh lega!!! sume dh selesai.
pas siap kemas2 tu kami planing nak wat persiapan utk raya tahun ni.apa lagi baju raya la utk tahun ni, kelengkapan umah yg masih belum lengkap lg.agak terlewat kan utk p cr baju raya.sempat ke pakai baju raya tahun ni..kebanyakkan taler dh xnk amik dh kat2 nk pose ni..aduss pening memikirkannya.xpa la p cr dulu nnt cll mak kat kg utk tanyekan klu2 ada yg masih nk terima lagi.hehe.
kami gerak ke NILAI kol 3 lebih cm tu la..tu pun bukan terus kesana.hajat nk tinggal dania kat umah atok dia.tp xleh juga sb mak ayah ada projek lain ptg tu.kene la bwk juga.bkn xnk bwk si kecik ni.maklum la di atu mcm2 hal dia nk nnt.nk tdo la nk nenen la erm mcm2 la.nk nyusu xda hal lg tp klu nk tdo aduss tu yg ssh.so kami singgah je kat umah mak.sb dia dh lama xjumpa anak dara kami tu.
dh smpi umah mak, duk2 sat mak semawa lak roti jala.hadoii alang2 perut ngah kocong kan..sy n husbend tale(belasah)hbs-hbsan r..ape lagi.sy mkn sikit je husbend r byk lak dia mkn.lapo la tu.dh nk blah tu mak sempat tapaukan utk kami mkn kat umah nnt.hehe
pas settle kat ctu, kami gerak ke tempat yg kami nk tuju.tp sebelum tu husbend nk singgah kat IPD sepang hntr stok baju.bisnes punye hal kire xda hal la nk benti lama pun.janji masyuk.15 minit gak kat ctu.dania dh tertdo.mmng time dia tdo waktu tu.risau juga ni klu dia tdo sat mesti dia x puas tdo.ha mula la macam2 perangai dia.ermm tawakal je la sat g ni.
akhirnya smpi juga tempat yg kami tuju tu.cr punye cr kedai yg best2 sikit kain2nya.sambil bincang ngan husbend nk warna apa thn ni.jalan punye jalan jumpa la satu kedai ni.husbend yg pilih.masuk ckp la ngan org yg jaga kdai tu nk cr baju raya.warne TUT hehehe di rahsiakan ok.nnt sy akan update bila dh jd bajunya.tp ada ke yg nk trime lg tempahan baju raya? :-( ni yg nk sdh ni bila pikir.
xpa kita cr dulu ok.ada la setengah jam pilih kain kat kedai tu..sekali dania dh nk start ejen nk ngamuk.cpt2 la sy pilih.hehe byk pilihan.tu yg pening tu.
kami balik dr nilai tu pas magrib gak la...nk solat kat surau area ctu tp erm nk ckp ke xnk ni..nk tau ke?terpulang la nk tau ke x aku tetap nk cter hahahaha ..SURAU TU XDA AYAQ KO...mlas nk ckp byk sbnrnya...eeeee geram la hai tgh berbunga bunga nk wat amal jariah alih2 cm tu lak..klu dh nama pun AWAM tu la jdnya..

p/s: maaf la dh lama nye cter di keluarkan..masa terlalu mencemburui sy utk berblog skrng...da..rindu sama blog ini

No comments:

Post a Comment

www.google.com, www.yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...